Forum Zielona Polana Strona Główna Zielona Polana

Analiza codzienności.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 61, 62, 63  Następny

PostWysłany: Śro 21:51, 02 Sie 2006    Temat postu:

zmiana planów, jutro odbieram djembe tunezyjskie i nie wiem czy dam radę na 20 wrócić, a jak dam radę to nie będę w stanie, bo pewnie z wujkiem coś wychylimy...

PostWysłany: Czw 11:43, 03 Sie 2006    Temat postu:

Michał Ty pijaku. A ja wczoraj grałem w noge co mi sie rzadko zdarza. A dziś sobie pożyczyłem z biblioteki książkę Mario Puzo "Sycylijczyk" i nawet nie wiedziałem że coś takiego istnieje. Chyba to będzie kontynuacja "Ojca Chrzestnego". Nie wiem ale wiem że będzie fajne i jak zobaczyłem w bibliotece tą książke to mało nie padłem. Tak więc dziś niegdzie nei die tylko zagłębiam się w lekturze. No może wieczorkiem na kosza. Razz

PostWysłany: Czw 12:47, 03 Sie 2006    Temat postu:

mów za siebie... bo hektolitry % się bardziej ciebie dotyczą, aniżeli mnie...

PostWysłany: Wto 18:19, 08 Sie 2006    Temat postu:

i mnie też nie... ależ smutny los przypadł mi w udziale... chlip Sad

PostWysłany: Wto 20:04, 08 Sie 2006    Temat postu:

Ostatnio zauwazyłem, ze dzień bez transportu 50kg to dzień stracony, do tego doszedł browar, ze dzień bez browara to też dzień stracony

PostWysłany: Wto 20:13, 08 Sie 2006    Temat postu:

uuuf, pracowity dzis dzen Kwadratowy
najpierw angielki o 10.30, pożnij udalo mi sie skolowac 100 zł na wyjazd i bonusem jest jeszcze pozwolenie mamy 'tylko nie chce dzieci z tego wyjazdu' zapewnilam mame ze bedzie okej bo panowie z ktorymi jade mnie wcale nie pociagaja [eszcze kilka klamstw przemieszanych z prawdą z przeszlosci] no i sie zgodzila
teraz tylko trzeba kase skolowac zeby magda mogla jechac i bedzie fajnie Wink ale na to milena ma pomysl wiec bede supermenem i uratuje magde przed dalsza wegetacja w sosnowcu [pomijajac fakt ze magda mieszka w dabrowie al;e jakby nei bylo wiecej czasu spedza u mnie i na centeum niz u siebie ] Very Happy

PostWysłany: Pon 14:59, 14 Sie 2006    Temat postu:

WSZARZE WRÓCILI xD
lidzia, murzyn -> jestescie kurwa pojebani RazzVery HappyRazz
teraz czeka nas abstynencja
poszly w sumie hektolitry piwa, litry wina, 3miody i 6flaszek Very Happy
ogolem dalismy czadu, sasiedzi i babura ucieszyli sie zapewne z naszego wyjazdu Very Happy

Michał L

Dołączył: 21 Lip 2005

Skąd: Sosnowiec Pogoń

PostWysłany: Pon 15:24, 14 Sie 2006    Temat postu:

Zajebiście było Very Happy
Teraz jesteśmy Wszarzami i baronami coca colowymi Very Happy
Skrzyczne, Jaskinia Lodowa i z Murzynem 2 razy w nocy koło 24 eskapada do Sanktuarium i na Podmagóre Very Happy

PostWysłany: Pon 15:35, 14 Sie 2006    Temat postu:

No super było. Teraz to piwo już na mnie nie działa tyle tego wychlaliśmy. Po górach za wiele nie chodzilismy tylko sie opierdalaliśmy cały dzień w domu ale też troche sie pochodziło. Codziennie pizza i codziennie babura przychodziła nas uspokajać a niekiedy to 2 razy dziennie. I mi zajebała piłeczke kałuzkową i zapomniaęłm odebrać <beczy>. Ostatnia noc była hardkorowa. No i chodzenie w Krótką i picie bro z Wszarzami było super. Tylko 2 razy rzygałem. i nawet rzygi kradną. Razz

PostWysłany: Pon 16:01, 14 Sie 2006    Temat postu:

...i nawet z dachow Razz
murzyn Ty pasibrzuchu Razz
bure suki!

PostWysłany: Wto 14:27, 15 Sie 2006    Temat postu:

a ja w łaśnie siedzę u hm... w każdym bądź razie jestem w Lublinie .. jadę na Jarocin .. a potem może off festiwal w mysłowicach jeszcze zaliczę ...
a tak wogóle to z hippisami było pozytywnie .. wejście na jasną górę w kroplach szampana .. miło ...

PostWysłany: Pon 11:28, 21 Sie 2006    Temat postu:

ale mama banana na ryju Very Happy
bylam w bibliotece... nei bylo polowy ksiazek [hmm wiecej Hrm] tych ktrych chcialam, wydarł sie na mnie jakis staruch ale niewazne.... mam Klej i Ohyde Welsha no i też Nowy wspaniały świat - Huxleya Very Happy
oczywiscie najpierw wzielam sie za klej, zajebista ksiązka, 600 stron i jak sie ja konczy to pozostaje żal ze jest ich tak niewiele.... przegladam sobie ja .... pierwsza lepsza strona 148
"Terry powiedział kiedys, ze nei da sie wyruchać osobowości, kiedy Gally rzucił, że jedna laska ze szkoły ma przyjmną." aaaach.. kocham ta ksiązke.... no i jeszcze moj ulubiony cytat
"predzej papież przestanie są modlić niż ten kutas latać za dupami"

PostWysłany: Pon 22:42, 21 Sie 2006    Temat postu:

A ja dziś po obejrzeniu "Zyciu na fali" poszedłem na bro i po 2 pograłem w kosza ale wygrałem z Kwietneim z Krychą a potem jeszcze ja z Kietneim przeciw Ręce i Nowemu to ich do zera zniszczyliśmy. A potem wypiłem Wiśniowego Dzbana z pomocą kolegów i potem drugiego kupiłem i prawie całego wypiłem już sam i fajna tęcza była. A potem Gęsty Zalew i Kwietniu pryszli do mnie i graliśmy w pokera długo w miare i w sumie to przegrałem ale fajnie było. Dymać mi sie chce. Peace madafakaz. Razz

PostWysłany: Wto 10:52, 22 Sie 2006    Temat postu:

a ja wczoraj siedziałem u Śmulca bo robiliśmy podsumowanie naszego wyjazdu [o którym jeszcze wiele nie napisałem- otóż jechaliśmy do babci Śmula żeby nażreć się jej pysznymi przecierakami [takie kluchy z jajkiem, jakie to dobre... no i jechaliśmy. Wymyśliliśmy sobie taki objazd Wawy, że zamiast 95 km zrobiliśmy ze 130 poza tym od Wołomina lało jak cholera... i jeszcze na przedostatnim postoju Śmul mówi: "słuchajcie, do Nasielska mamy 24 km, stamtąd do Świeszewa i przecieraków już tylko 7... to do Nasielska dojedziemy w godzinę... no i zapieprzamy, patrzę, znak "Nasielsk 14" myślę, no dycha już za nami, nie jest źle... a potem przejechaliśmy coś na moje oko koło 10-12 kilosów, patrzę, za drzewem znak "Nasielsk" już się cieszę, podjeżdżam bliżej, a tu jeszcze 10 kilosów... szlag mie wtedy trafił
No i ogólnie była śmiechowa wycieczka rowerowa a wczoraj mnie orżnęli w monopol

PostWysłany: Wto 21:49, 22 Sie 2006    Temat postu:

A ja 9 dni na wichurze, bez zasięgu, ale nie narzekałem.
Codziennie polowania, strzelanie z broni mysliwskiej, wędkowanie... trochę padnięty...
Ostatniej nocy, siedzę na ambonce, czekam z kumplem na dziki, zeby puknać jednego, bo był odstrzał na jednego, no i tak kutwa czekamy, siedzimy, w pewnym momencie świece latarką, a tam zamiast 5 dzików jeden borsuk kurna wyszedł Hrm normalnie szok... a jak wracaliśmy po ciemku, to tak z 3metry przed nami byk (czyt. samiec jelenia) przebiegł przed nami, normalnie w portki mozna narobić ze strachu... dobrze, że to nie była locha z warchlakami, bo byłoby po nas.
Jedna locha w obronie warchlaków walczy na smierć i życie, zrobili kiedyś takie doświadczenie i do klatki lochy wpuścili tygrysa i no musiał uciekać skubany (to taka ciekawostka Wink )

PostWysłany: Wto 23:12, 22 Sie 2006    Temat postu:

coz...widac tylko ja jestem na tyle ograniczony ze ograniczam zycie do snu i wódopoju

PostWysłany: Śro 8:34, 23 Sie 2006    Temat postu:

eh, wczorajszy dizen zdecydowanie nieudany....
rano niby okej, ale wrocilam do domu... a jak jestem sama w domu to już wrózy kłopoty.... no i byly klopoty.....
naszczescie roxi choc ze byla 22 zaproponowala mi wyjscie na fajke.... sie wyplakalam no i już troszkę lepiej.....

dzis mam robic dredki... mysle ze ktos ze znjomych musi mnie bardzo nielubic.... godzina 7.45 ktos do mnie dzwoni.... slyszę w słuchawce jakiś slowotok 'ale chwila, powtórz bo mnie obudziles!' jeszcze raz... mowi coz ze o 8.20 tak jak sie umawialismy... nic nie kapuje, ale zbieram sie.... o godinie o ktrej bylam umowiona wychodize dopiero z domu... telefon.... ja mowi ze ide juz na ten przystanke... koleś ze przyjedzie taksuwką, i ze po co ja ide..... 'ej! chwila! czy ty jestes kolesiem z ktrym sie umowilam na 10 na przystanku autobusowm w celu dredow zrobienia?' no i odpowiedź 'eeeeeeeeeee nie, sory, to chbya pomylka, czesc'
kurwa.... zabije, zapierdole....
jedyny plus ze jest swietne powietrze na dworze i sobie moglam powąchac....
w dodatku ejszcze mnei brat wkurwil i podrapal na rece tka ze mi krew leci.... a co na to mama? kurwa znowj ta jebana suka [tak, nietylko elki takie sa] gada przez telefon z tym z ktrym niepowinna i ma wszstko w dupie. suka

PostWysłany: Śro 10:18, 23 Sie 2006    Temat postu:

endless napisał:

No, chyba na to wychodzi Jakbyś chciał poszerzyć horyzonty to wbij się do mnie, potrzebuję gitarzysty do nagrań, samemu mi się nie chce nagrywać wszystkich instrumentów i jeszcze tego monotwać

PostWysłany: Pią 11:49, 25 Sie 2006    Temat postu:

daleko... ; p
szkoda ze moja karta dzwiekowa ma 7 lat bo zawsze mozna by nagrac na odleglosc ; ]
a swoja droga od konca czerwca wybieram sie do lutnika na regulacje preta gryfowego...i chyba w koncu sprobuje zrobic to sam bo nie bede sie wluczyl sam z gitara po barbarzynskich niemieckich ziemiach [myslowice] a kochany tatus mnie tak juz 2 miesiac obiecuje podwiesc : /
...aaa no i zeby bylo jeszcze zabawniej to kabel sie spalil : /

PostWysłany: Pią 12:26, 25 Sie 2006    Temat postu:

żeby było zabawniej nie mogę basu nagrać, bo albo jest tak cicho, że go nie słychać, a jak już słychać, to oprócz basu to słyszę jeden wielki przeraźliwy pisk i się zastanawiam jak to wyeliminować.. chyba będę musiał wreszcie znaleźć zasilacz do kompresora

PostWysłany: Pią 14:08, 25 Sie 2006    Temat postu:

aaaach siadźcie se na dupie jak ja i nie bedziecie miec problemow Very Happy

PostWysłany: Pią 18:45, 25 Sie 2006    Temat postu:

ani satysfakcji z własnych dokonań Razz

PostWysłany: Pią 21:54, 25 Sie 2006    Temat postu:

a ja sobie dziś byłam na t.love ...
miałąm powazna rozmowę z moją Mamusią ... i heh .. śmiesznie mi ... chyba zacznę zbierać kasę na wizytę u lekarza Laughing nevermind ..
jutro wybieram się z kumpelą na basen.. gdzieś ... w niedzielę może uda mi się w końcu wybrać do prawosławnych .. może ktoś przejdzie się ze mną :> ..
hmm.. w niedzielę koncert w wiarraku .. poniedziałek muszę złożyć dokumencik w szkole .. hmm.. jak mi dobrze ze świadomością wakcji ...Razz

PostWysłany: Sob 18:22, 26 Sie 2006    Temat postu:

pakuje sie... eeeh neizbyt mi to wychodzi bo robie to w takim tempie jakbym pierwszy raz gdzies wyjezdzała
- na co ci tyle ciuchow jakbys na tydzien wyjeżdżała? - rodzicielka [by czy na miano matki zaluguje to nie wiem]
- a skad wiesz ze nie wyjezdzam....
ogolnie wkurwiam ja jak sie da caly dzień Hrm
brat mi szczury straszy ale wszscy to maja w dupie, hmmm chyba je bede musila ze soba zabrac jak ci idioci nie zrozumją ze szczurom daje sie jedzenie a nie drazni sie z nimi. kurwa.
jutro pracowity dzien, dredki, reggeneracja i byleby szybciej stąd wyjechac....

Michał L

Dołączył: 21 Lip 2005

Skąd: Sosnowiec Pogoń

PostWysłany: Sob 21:01, 26 Sie 2006    Temat postu:

Ja jestem bardzo zadowolony z mojego pobytu na wsi - dużo bardzo poczytałem ( chociaż i tak nie wszystko co miałem w planach) no i popiłem. Dożynek w Oblekoniu w 2006 roku to nigdy nie zapomnę, a raczej tego co zostało mi opowiedziane <lol> Bo przy drugiej flaszce powoli zaczęliśmy przechodzić ze stanu stałego w lotny Very Happy
Ogólnie bardzo lubię wyjazdy na wies, świeże powietrze, bywa bardzo śmiesznie, można w coś pograć, popić, jest czas żeby poczytać, wyspać się, bardzo fajne ogniska Smile

PostWysłany: Nie 11:01, 27 Sie 2006    Temat postu:

hmm... nagrywam...

PostWysłany: Nie 20:57, 27 Sie 2006    Temat postu:

ja zaliczyłem rancho byłem na grzybach i nic... mniej niż zero
bawię się w MT czyli minituning - tuning modeli samochodów, wziałem na tapetę Cinquecento i robię orurowanie i podłogę maluję i fotel przerabiam na taki kubełkowy a'la Sparco, albo Recaro... mam jeszcze zamiar dorobić do niego oswietlenie, aby mu się lampy przednie świeciły i tylne, no i może coś a'la neon w podwoziu... narazie szukam kół z felgami... jakby ktos miał stare części od Bburago w skali 1/24 to przyjmę każdą ilość. nawet jakieś wraki aut Wink

PostWysłany: Nie 23:28, 27 Sie 2006    Temat postu:

"..wieeesz na grzyby sezon jest dopiero w październiku.." Laughing ...

nie ważne ..

ja dziś byłam na happy sadach .. hmm.. nie rozkochuję się w tym zespole i dlategóż za długo mnie tam nie było ... hmm... a jutro może dotrę na warsztaty teatralne do gck ... hmm... a może na kręgle ... hmm...

PostWysłany: Pon 7:59, 28 Sie 2006    Temat postu:

Wiesz no chyba nie...w zeszłym roku na mazurach zbierałem grzyby, które miały średnicę kapelusza ok 25cm, podgrzybki to były... (w lipcu zbierałem)
Później w sierpniu z kumplem łazilismy po lesie i zbieraliśmy podgrzybki, maslaki, kozaki... więc nie mów mi, że sezon grzybowy jest w pażdzierniku, bo to nie zalezy od miesiaca tylko pogody Laughing

PostWysłany: Pon 14:26, 28 Sie 2006    Temat postu:

No ja też w sierpniu w zeszłym roku zbierałem i były. Razz

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Zielona Polana Strona Główna -> Śmietnik Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)