Forum Zielona Polana Strona Główna Zielona Polana

Analiza codzienności.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 61, 62, 63  Następny

PostWysłany: Sob 22:53, 18 Mar 2006    Temat postu:

Ale przynajmniej Maju, piszesz normalnie, może przed wejściem na Zielona Polane, powinnaś za każdym razem wychylić co nieco...
dla mnie dzień, był jakiś dziwny, rano z dupy, bo rośmyślałem nad doczesnością i moimi ocenami w szkole, a po południu dzięki CT-617 pozbyłem się czarnych myśli i było fajnie, cały mecz siatkówki przegadaliśmy i później było nasze ukochane zdrowe jedzenie marki "Fastfood"... dzień jakoś minął... byle do wywiadówki i aby Polska nie zginęła, przeżyć ją i isć do przodu... wywiadówkę oczywiście Wink

Karina ;]
Uranowy

Dołączył: 05 Sty 2006

Skąd: D.G.

PostWysłany: Sob 23:05, 18 Mar 2006    Temat postu:

taaa a ja od jutra postanawiam sie zdrowo odzywiać Smile ciekawe co z tego mi wyjdzie Wink a tak poza tym to niejaki CT-618 pomógł mi dziś zaliczyć glebę Razz ale co tam Very Happy
"raz się żyje", "zero do stracenia" Wink

PostWysłany: Sob 23:09, 18 Mar 2006    Temat postu:

To wszystko przez to że CT-617 wyzwał mnie na pojedynek, nie trzeba było próbować mnie wrzucić w śnieg, szanowny CT-617 nie obliczył swoich szans, wobec mnie mistrza śląska z 2003 w Judo... no i tak się kończą zabawy z "bronią" Razz przynajmniej było śmiesznie jak dla mnie... najlepiej jak się Lewis doczepił do CT-617, że na halę chce wejść bez biletu, a ja do niego na odchodnym, ależ my wracamy z meczu na hali... Very Happy Twisted Evil

1111 post jak płot na wsi Razz

Ostatnio zmieniony przez RC-6180 dnia Sob 23:12, 18 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
Karina ;]
Uranowy

Dołączył: 05 Sty 2006

Skąd: D.G.

PostWysłany: Sob 23:11, 18 Mar 2006    Temat postu:

taa ale to u niego normalne Wink
Następnym razem to Ty się będziesz "tarzać" Razz nawet nie zorientujesz się kiedy

PostWysłany: Sob 23:15, 18 Mar 2006    Temat postu:

Oczywiście, tylko, żeby nie było znowu, że wujek zły, że CT-617 lezy znowu na plecach, ewentualnie na brzuchu... i takie tam, dobrze że w Telepizzy był ciepło... za to teraz mnie jest zimno jak jasna cholera...

Ct-617 ty Prowokatorze Razz Very Happy

PostWysłany: Sob 23:30, 18 Mar 2006    Temat postu:

hehe Very Happy miłostki.......hehe

abstrachujac

to mialem dzisiaj sie uczyc ale oczywiscie ktos mi musial napisac na gg czy nie ide na piwo (góral) ......no a ja mimo usilnych prób...ciezkiej walki nie moglem odmowic.....no i potem poszlismy na fastfooda heheh ucho słonia:D ....ehhh

opisz góral Twoje spotkanko ....i ładowanko...w kabel przez kolesia na klatce babuni:D hehe

PostWysłany: Sob 23:30, 18 Mar 2006    Temat postu:

Już jeden do odstrzału za pisanie "wyuzdanym", obcobrzmiącym językiem, a kysz Endless, a kysz... będziesz się smażył w piekle...

Lucyfer znalazłbyś sobie kogoś, a nie... taki samotny jesteś, biedny ty mój Mariuszku, no tylko bez podtekstów, że niby ja mam coś wspólnego... Twisted Evil

PostWysłany: Sob 23:34, 18 Mar 2006    Temat postu:

łeh a ja dziś nikogo nie wrzuciłem w śnieg... ale u nas juz taka breja, że to wcale nic miłego... za to posiedziałem sobie i popiłem winko z mamą i znajomymi i jest mi fajnie dosyć

PostWysłany: Sob 23:43, 18 Mar 2006    Temat postu:

i tak bede sie w piekle smazyl ]:->

PostWysłany: Sob 23:44, 18 Mar 2006    Temat postu:

tak więc przynajmniej tam się spotkamy

PostWysłany: Sob 23:44, 18 Mar 2006    Temat postu:

ciekawe po ile piwo maja...

PostWysłany: Sob 23:48, 18 Mar 2006    Temat postu:

oby niedrogo, bo ja biedny człowiek jestem....

PostWysłany: Sob 23:52, 18 Mar 2006    Temat postu:

eh ja tam dostanę bez wyroku od razu piekło więc i ja się z wami spotkam, mam nadzieję, że martini tam dostanę, jeszcze niech kwietniu do nas wpadnie i Murzyn to zrobimy impreze jaka była w Sylwka, i jeszcze parę osó niechaj też wpadnie będziem się ładnie bawić Very Happy

PostWysłany: Sob 23:58, 18 Mar 2006    Temat postu:

i wozić po piekle Chryslerem Cruiserem

Nonpossumus88
Porusznik

Posty: 2002

Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 23:59, 18 Mar 2006    Temat postu:

wlasnie w piekle sa takie cierpienia ze zarabiasz 100zł jedzenie i all jest tanie tylko "piwo, wóda, faja" chodzą po 100-ce:D i masz wiecznie narzekajaca i marudzaca dziewczyne/zone

Robuzz
Starsza Sierżania Sztabkowa

Dołączył: 12 Wrz 2005

Skąd: z Czeladzi :P | Pink Hell - mat - inf

PostWysłany: Nie 10:42, 19 Mar 2006    Temat postu:

"It's thousand times better to rule in hell, than to serve in heaven" Twisted Evil

Blabls
Starszy Chceciąży

Dołączył: 06 Sie 2005

PostWysłany: Nie 11:47, 19 Mar 2006    Temat postu:

Dzisijeszy dzionek zaczął się od rana pozytywnie Very Happy wchodze na stronke Zagłębia i okazuje się że 12 kwietnia nie strace nic Smile tzn rano rekolekcje (hmm spędzone pewnie gdzies w bramie albo po Filarem Razz) obiadek i mecz Very Happy potem z meczu na angielski Very Happy jestem zachwycona Smile
Jak ja uwielbiam niedzielny poranek Very Happy siedząć sobie przed kompem w piżamce Razz i za cholere nigdy nie chce mi sie ubierać Very Happy Może skłonie sie do przeczytania Trans-Atlantyku Very Happy Razz tak przeambicjowało mnie Razz oczywiście na jutro jak ostatnio weszło mi w krew...nie mam nic odrobione i nie zanosi się na odrobienie Very Happy Razz

PostWysłany: Nie 11:58, 19 Mar 2006    Temat postu:

własnie wstałam.... i spac mi sie chce dalej ... slucham sobie kultu i heya... wczoraj usnełam sobie upojona alkoholem przy happysadzie... musze przyznac ze niezwykle leniwy jest ten weekend, ale to sie chyba zmieni bo czuje wewnetrzną potrzebe powtorzenia sobie paru lekcji z bioli i chemii.... Kwadratowy

PostWysłany: Nie 12:38, 19 Mar 2006    Temat postu:

A ja nadal się "byczę", w w najbliższe 3 dni konferencje mamy rekolekcyjne (autentyczna nazwa wymyślona przez księdza Hrm) jeszcze spać mi się chce, ale to przejdzie, jak się pójdę przewietrzyć... a może by tak nie iść jutro do kościoła, tylko na kręgle, albo we wtorek... Very Happy trzeba przeanalizować sytuację...

PostWysłany: Nie 12:46, 19 Mar 2006    Temat postu:

eh...
byłam wczoraj na tym marszu, ku przerażeniu mojej Mamusi wylądowałam w telewizji ... Very Happy
przerażające było to że marsz szedł chodnikiem Very Happy ale i tak wydaje mi się że odbyło się to bardzo dobrze ..
niestety potem się pogmatwało . moi znajomi mieli problemy z drechami, a potem z deszczu pod rynnę trafili na nazioli ..
moja kumpela oberwała od narąbanego kumpla z ekipy .. kurwa wszystko się pierdoli Hrm
wróciłam z koncertu godzinę wcześniej .. i choć on był prawie udany (pogo z metali nie jest fajne) to jednak tak się martwiłam o znajomych że było mniej fajnie ...

obecnie mam na kolanie Bukę Very Happy (w Muminkach był taki potwór) bo mam takie duuużego siniaka w kształcie tego oto potwora .. na drugim kolanie mam krokodylka i coś w kształcie piłki z uszami Very Happy
eh...

PostWysłany: Nie 12:59, 19 Mar 2006    Temat postu:

a mnie wzielo na refleksje.... bo w sumie to ja sie starzeje i to bardzo
pameitam jeszcze jakes 3/4 lata temu jak łazilam na koncerty i wskakiwalam w pogo Very Happy to byly czasy Very Happy a teraz to ja jestem spokojna czasami mi sie nawet nie chce poskakc... a zeby juz pod scene sie wybrac... oooo co za odwaga.... Very Happy [naszczescie na happysadzie poszlismy zbyt puźno i nie było juz tkaich zajebiscie szybkich piosenek wiec sie cuzlam w miare bezpiecnzie] bo w sumei to to jest przeciez neibezpieczne tak dostac w brzuch łokciem albo glanel w głowe
tak to chyb ajest jak ktos ze za młodu wyszaleje... to samo z woodstockiem... po pierwsze to nie mam pojecia jak to sie stalo ze moi rodzice mnei puscili... glupią 15latke razem z kumpela niewiele madrzejsza i niewiele też starsza [bo o 2 miesiące Razz] .... no i co?... co to sie porobilo... z kazdym dniem coraz blizej do woodstocku a we mnie w sumie zere entuzjazmu... tata zaś planujac wakacje i swoj urlop pyta mi sie 'mielna, kiedy bedze woodstock w tym roku... bo musze wiedziec zeby nie kolidowalo z naszym wyjazdem" .... hmm czasem sie zastanwiam czy sposob w jaki traktuja mnie rodizce jest normlny... czy to ja juz jestem starsza czy tylko im sie tak wydaje? a jesli tak im sie wydaje no to dlaczego?
kurcze... pametam jeszcze czasy kiedy moi rowiesnicy szlajali sie po dworze, siedzieli na ławkach przed blokiem a ja w domu - zakuwalam na biologie albo sluchalam muzyki... i nagle wszstko sie odwrociło... bez skrepowania moge powedzec mamie ze mam kaca bo mieszlam ajerkonia z piwem, moge poczestowac sie na koncercie papierosem od mamy jesli chce [a raz w sumie sama mi kupila paczke], pokazuje rodzicom zdjecia z sylwestra albo innych imprez [wycieczka dwudniowa Very Happy] na ktrych nei zawsze wygladamy jak młodziez chodząca do dobrego LO ...
mysle ze chbya wiele mi wolno, czasem za dużo... no i nie zawsze to doceniam .... reasumując .... bardzo lubie swoich rodizcow i ich podejscie... ale czasami mysle ze powinni sie mną bardzij opiekowac... bo w koncu nie chce być chowana jak roslinka... a czasem wydaje mi sie ze wlasnie tak jest...

EEEE NIE CZYTAJCIE TEGO, TO TAKA OSOBISTA REFLEKSJA KTRA CHBY ANIE JEST ZBY CIEKAWA ALE CZASEM CZLOWIEK MA OCHOTE SOBIE POGADAC [POPISAC] NO WIEC WYKORZUSTUJE FORUM ALBO ZNAJOMYCH ZASYPUJAC ICH TONAMI ZDAŃ

Michał L

Dołączył: 21 Lip 2005

Skąd: Sosnowiec Pogoń

PostWysłany: Nie 13:11, 19 Mar 2006    Temat postu:

Zdecydowanie teraz jesteś już tak stara, że ten bogaty bagaż doświadczeń życiowych po prostu Cię przytłacza. Twisted Evil

PostWysłany: Nie 13:22, 19 Mar 2006    Temat postu:

go_vege smutno mi że Cię rozumiem ... bo w sumie ostatnio już nawet jest mi obojętne na jaki koncert chodzę .. wiem tylko że lubię na drugi dzień być poobijana i szukać kształtów .. (taka buka np) Very Happy (choć może o tym nie tak głośno bo jeszcze oberwę dlatego żę "Ty to lubisz" Razz)
często mam tak że idę na koncert i zaczynam się zastanawiać po co ja tam wogóle jestem ... co mnie w tym bawi ... już nawet coraz częściej olewam tłumaczenia .. po prostu wychodzę mają świadomość że moja Mama siedzi w domu i zamartwia się co ze mną jest ... przykro mi gdy dzwonię i słyszę jej smutny głos .. a z drugiej strony bez takiego max co dwu tygodniowego szaleństwa zaczynam wariować ...
eh... słowotok ... Hrm Very Happy

PostWysłany: Nie 17:15, 19 Mar 2006    Temat postu:

doszlem do wniosku ze nienawidze niedziel...to jest taki glupi dzien gdzie nie robi sie nic milego, pozytecznego ani zabawnego...jakies refleksje [raczej podchodzace pod dolowanie sie i narzekanie na co sie da...bardziej egzystencjonalne niz jakies sensowne...] po drugie po niedzieli jest 5 dni tortur -_-
a wogole to kiedys bylem jakis zywy bardziej...jezdzilem sobie do katowic albo do kina albo gdzies wogole...robilem cos a teraz max co wyciagne ze swojego organizmu to wyjscie na piwo <i tuuuuuu wielkaaaaaaaaaaaaaaa monotonia bo w tym roku procz 8nastek-> badz co badz rowiez piwo ale w wiekszej ilosci... ; no i tego jednego koncertu przez zaden łikend nie zrobilem nic innego Neutral> [no i czasem koncert ale jak doszlem w piatek do wniosku to ja mam jednak za slaba kondycje na to wszysto : P]
no i mam do nauki wiersz po niemiecku dlugi i w chuj dla mnie nie zrozumialy...na szczescie rodzice ida do kina xDxDxD
i w zwiazku z tym ma nadzieje ze ktos mnie wyciagnie/uda mi sie kogos wycianac w tym czasie na piwo + alternatywa to paczka fajek pod schodami i whisky starego

PostWysłany: Nie 17:27, 19 Mar 2006    Temat postu:

uuuuf a ja zostlam uratowana własnie przed finansową katastrofą bowiem odezwal sie do mnie dziewcyzna ktrej bede jutro poprawiac dredki za 60 złotych
endless<- co do twojej kondycji to nie wydaje mi sie zeby byla taka slaba.... chociaz... czy ktos moze miec gorszą niż ja
a ja tak patrze na moich rodzicow... ja pierdole... oni sie chyba naprawde nienawidzą... wkurwia mnei ta sytuacja bo nie maja już chbya nic innego do roboty tylko wciąż się kłucic Sad

Michał L

Dołączył: 21 Lip 2005

Skąd: Sosnowiec Pogoń

PostWysłany: Pon 19:27, 20 Mar 2006    Temat postu:

Dzisiaj całkiem niezły dzień. 4 z francuskiego i 5 z filozofi i tym oto sposobem zostały mi jedynie 3 zagrożenia, a może raczej ''jedynie''...
Jutro dzień wagarowicza, ale wbrew wcześniejszym założeniom jednak na wagary nie pójdę, i to przez polski, bo dostanę zapewne dobrą ocene.
Jeszcze nie ma sensu liczyć czasu do piątku, bo to dopiero poniedziałek minął...
Ale przynajmniej przez ten tydzień zrobie sobie porządek z komputerem, bo już nie idzie wytrzymać, jedyne co się nie wiesza non stop tylko czasami to opera, winamp i word, niby wystarczy, ale chcąc obejrzeć jakiś film, albo zagrać w grę...

PostWysłany: Pon 19:41, 20 Mar 2006    Temat postu:

ja chyba tez spedze dzien wagarowicza w szkole
sie stara zdziwi xD

a dzis...zarobie kolejna kape z matmy [i powieksze passe kap ze sprwdzianow trwajaca od jakiegos konca pierwszego semestru w I klasie ; p]
procz tego sie dowiedzialem ze mam zagrozenie z histry oO [faaajnie...mialem 4 na pol rocze ; |]
ale chociaz z niemca mi sie usralo ; ]

PostWysłany: Pon 19:44, 20 Mar 2006    Temat postu:

ja dziś pojechałam z takim uśmiechem na twarzy ...
ale całokształt dzisiejszego dnia doprowadził mnie do wyczerpania psychicznego Hrm
kobieta, która nie ma żadnego zmyslu kolorystycznego układa coraz obrzydliwsze martwwe natruy ...
fizyka .. jak mnie swego czasu interesowała tak na 4 zdania użycie 15 razy słowa "fala" jest dobijające ...

wrrr... Hrm

PostWysłany: Pon 19:51, 20 Mar 2006    Temat postu:

A ja dzisiaj zdychałem... cham w sklepie chciał mnie otruć...

kupiłem sobie kiełbaskę... idę do domu i już myślę jaka będzie pyszna jajecznica z kiełbaską...

już zaczynam pichcić, a tu nagle dzieci mojej mamy [samiczka, lat koło 12 i samczyk, 5,5] w ryk:
O, JAJECZNICA, JA TEŻ CHCĘ!! I zaczynają wyliczać kto ile jajek zje... a ja ze zgrozą do lodówki... zostało tylko 9- i ja mam się tym najeść i podzielić?

No ale cóż... zrobiłem, podzieliłem... jemy... nie jest złe, tylko kiełbasa coś dziwny aromat ma...

no i w środku nocy bach!! Jak mie nie skręci... 2 godziny się męczyłem, aż wreszcie oprzytomniałem na tyle, żeby sobie przypomnieć metodę z kursu pierwszej przemocy pt" rzyganie na zawołanie"... no i mi ulżyło...

a dziś do budy nie poszedłem... przespałem sobie cały dzień... i trwam w ścisłej diecie składającej sie z bananów i Pepsi

A ten sklep to chciałem spalić, ale niestety tylko tam na osiedlu sprzedają alkohol bez względu na wiek.. a skoro ma się taki przybytek zaraz pod nosem, trzeba o ów dbać

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Zielona Polana Strona Główna -> Śmietnik Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)